Diensten

Je bent MKB’er

Als mkb’er ben je dagelijks bezig met je klanten, medewerkers en het draaiend houden van je bedrijf. Dan wil je een financieel partner die met je meedenkt, vooruitkijkt en zorgt dat alles achter de schermen klopt. Bij Syfers krijg je precies dat: een team dat jouw onderneming kent, weet wat er speelt en tijdig schakelt.

We helpen je met alles van boekhouding en salarisverwerking tot fiscale strategie, rapportages en groeiplanning. Of je nu een fysiopraktijk runt, een productiebedrijf, een webwinkel of meerdere vestigingen van een horecaconcept: wij zorgen dat je grip hebt op je cijfers en ruimte houdt om te ondernemen.

Dionne Heintjes

Je bent MKB’er

Wij zijn jouw
ideale partner

Bij Syfers gaan we verder dan cijfers. Ontdek hoe wij jouw boekhouding makkelijker maken!

  • Volledige administratieve ontzorging: Boekhouding, btw-aangiftes, jaarrekening – alles geregeld.
  • Salarisadministratie & HR-advies: Correcte loonverwerking en ondersteuning bij personeelsvraagstukken.
  • Financieel en fiscaal advies op maat: We kijken vooruit en denken mee over rendement en groei.
  • Realtime inzicht & rapportages: Altijd zicht op je cashflow, marges en resultaten.
  • Persoonlijk contact & korte lijnen: Je vaste contactpersoon is altijd bereikbaar voor vragen of advies.

Benieuwd naar wat Syfers voor jou en jouw bedrijf kan betekenen? Neem contact op met Ivo.

Ivo Schoffelen
088 – 120 1230
ivo@syfers.nl

Vragen & antwoorden

Voor de MKB’er

Wat kunnen jullie voor mijn onderneming betekenen?

Wij verzorgen je complete administratie: van boekhouding en belastingaangiftes tot salarisverwerking, HR-advies en bedrijfseconomisch inzicht. We zijn er ook voor strategisch advies bij groei, investeringen of herstructurering.

Voorbeelden van mkb-klanten die we ondersteunen:

  • Fysiotherapiepraktijken met meerdere behandelaren

  • Dierenklinieken

  • Bouw- en installatiebedrijven

  • Horecaondernemingen met personeel

  • Detailhandel & webshops

  • Marketing- of adviesbureaus met groeiambitie

 

Daarnaast zorgen we dat jouw administratie altijd netjes op orde is en je cijfers up-to-date zijn.

Is het advies dat ik krijg afgestemd op mijn branche?

Altijd. We hebben ervaring met uiteenlopende sectoren en stemmen ons advies af op jouw bedrijf, doelen en marktontwikkelingen. Geen standaardverhaal, maar écht maatwerk.

Kan ik bij jullie terecht als ik wil groeien met mijn bedrijf?

Zeker. We helpen je met het opstellen van een groeiplan, het aanvragen van financiering, het optimaliseren van je winst en het inrichten van een schaalbare organisatie.

Hoe werkt de overstap naar Syfers?

Simpel. Wij begeleiden de overstap van A tot Z, nemen contact op met je huidige accountant of boekhouder (als je dat wilt) en zorgen voor een soepele overgang van jouw administratie en processen.

Op ons kun
je rekenen!

Syfers Administratie & Advies is aangesloten bij de NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen).

© 2010-2025 Syfers B.V. Alle rechten voorbehouden